Online klantenportaal creëren

Besems is een assurantiekantoor op het gebied van verzekeringen en hypotheken. Wat Besems kenmerkt is de werkwijze die op een net wat andere manier wordt ingezet. Het contact met de klant is hierbij persoonlijker dan bij andere organisaties. Het klantcontact bij Besems is persoonlijk waardoor de klant altijd de aandacht die het verdient.

De samenwerking tussen Besems en Floro Webdevelopment gaat jaren terug. Van een simpele website enkele jaren geleden, is er samen gewerkt aan een uitgebreide website met geïntegreerde online klant omgeving. Vanuit de klanten en medewerkers van Besems ontstond de wens om online inzage te krijgen in de status van (lopende) aanvragen, met daarbij de mogelijkheid om online documenten in te kunnen leveren. Dezelfde functionaliteiten zijn ook vaak wenselijk bij juridische dienstverlening, zorginstellingen en binnen andere branches.

Floro Webdevelopment heeft een veilige en persoonlijke klantomgeving ontworpen waarin de klant zich thuis voelt. In deze omgeving krijgt de klant de mogelijkheid om documenten aan te leveren die medewerkers vervolgens kunnen beoordelen. Met een persoonlijke klantomgeving kan Besems de dienstverlening op ieder moment van de dag voortzetten waardoor er geen beperkingen meer zijn voor de klant. Tegelijkertijd heeft de klant een duidelijk overzicht over alle lopende zaken.

De belangrijkste waarde die de website in combinatie met de klantomgeving levert, is de toegevoegde waarde op het gebied van toegankelijkheid, direct en persoonlijk contact waarbij op elke moment inzage is naar de aanvraag statussen.

 

Besems is niet de enige klant van Floro met een online klantomgeving. Klik hier om de cases op onze website om meer inzage te krijgen naar andere gerealiseerde platformen. 

Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden