Hoe draagt een goede website bij aan een hoger netto resultaat?

Anno 2017 kun je niet meer zonder website. Er zijn ook nog best wel wat eisen waar een goede website aan moet voldoen. Maar wat levert het nou eigenlijk op?

Een website vertolkt jouw merk, de missie, die visie, je diensten en producten. Dus is het belangrijk te zorgen dat je daar bent waar je doelgroep naar antwoorden zoekt. Door gebruik van zoekwoorden waar de doelgroep op zoekt (SEO) vindt je doelgroep jou tussen allerlei andere aanbieders. Als jij daar bent om antwoorden te geven op de vragen en behoefte van je doelgroep scoor je uiteraard punten.

Met een onderscheidende site laat je echt zien wie je bent, word je goed gevonden door je potentiële klanten. Word je geliked, geretweet en gedeeld op social media. Je genereert traffic en leads. Er komt simpelweg business jouw kant op.

Die inzet op social media is belangrijker dan ooit. Berichten worden gedeeld en zo word je website door een steeds grotere groep gevonden. En vergeet niet: ‘A brand is no longer what we tell the consumer it is, it is what consumers tell each other it is’.

Wat we anno 2017 ook meer en meer zien is een koppeling tussen de website en het CRM systeem. Het voordeel is data en zoekgedrag van de bezoekers op je site wordt verzameld. Als iemand zich dan kenbaar maakt door zich bijvoorbeeld aan te melden voor de e-mailnieuwsbrief kun jij zorgen voor content op maat. Zo laat je zien dat jouw bedrijf het beste adres is voor de bezoeker en kun je inspelen op de verschillende fasen van het aankoopproces van jouw prospects.

Er is van alles mogelijk, uiteraard kan een internetbureau of een website ontwikkelaar je hierbij helpen. Wil je meer weten wat dit betekent voor jouw bedrijf? Klik dan hier.

Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden