Besems

Wat was de uitdaging?

Besems is een assurantiekantoor gericht op hypotheken en verzekeringen. Het persoonlijke contact met de klant is een typerend kenmerk van de organisatie. Besems wilde naast het vernieuwen van de website ook een online klantomgeving waarin documenten, adviezen en contact in de vorm van een chatbox mogelijk moest zijn.

  • ProjectWebsites, Online software
  • Omvang460 uur
  • Looptijd4 maanden

Wat hebben we gerealiseerd?

De website van Besems is zo ingedeeld dat de bezoeker gemakkelijk en snel de gewenste informatie vindt. Naast de realisatie van de website, heeft Floro ook een gebruiksvriendelijke klantomgeving opgezet. Klanten hebben hierdoor continue inzicht naar de status van hun hypotheekaanvraag of verzekeringsaanvraag. De communicatie met de klant is hierdoor persoonlijker en de aanvragen kunnen sneller worden verwerkt. Zowel de klanten als medewerkers van Besems ervaren dit als zeer prettig. Het dashboard is ook uitgerust met een toegankelijke workflow, hierdoor kunnen medewerkers documenten goedkeuren of afkeuren waarbij de klant direct op de hoogte wordt gesteld van de statuswijziging.

Bekijk het resultaat
Stephan Dorst
Meer weten over Websites, Online software?

Neem contact op met

Stephan Dorst
Projectmanager

Wat vindt de opdrachtgever?

''Doordat er bij Floro naar je wordt geluisterd en er duidelijk initiatief genomen wordt kom je samen tot mooie dingen. Zo beschikken we over een eigentijdse website waar we trots op zijn.''

John Barkmeijer

Andere cases waar wij trots op zijn

Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden