Smith-Europe

Wat was de uitdaging?

Om de concurrentie voor te blijven, is er een tool ontworpen om de klanten flexibliteit te bieden. Het proces van het genereren van rapportages is flexibel gemaakt. Daardoor zijn de informatiestromen binnen de organisatie gedigitaliseerd in een online dashboard.

Het centraliseren, koppelen, samenbrengen van taken en  het importeren van de (historische) bedrijfsgegevens vormde hierin een grote uitdaging.


  • ProjectOnline software
  • Omvang770 uur
  • Looptijd5 maanden

Wat hebben we gerealiseerd?

Een online dashboard dat is afgestemd op de bedrijfsprocessen en afdelingen van Smith-Europe. In dit dashboard zijn klanten, schepen, shipkits en technical assistance aanvragen te managen via een gebruikersvriendelijke interface. Iedere afdeling binnen het bedrijf is gekoppeld aan een eigen rechtengroep, waardoor alleen de relevante onderdelen voor de betreffende medewerkers getoond worden voor beheer.

Toegepaste intelligentie

Via geautomatiseerde taken worden dagelijks e-mailberichten ingelezen en verwerkt. De sales afdeling wordt per e-mail en via  een waarschuwingen in het dashboard ingelicht op het moment dat shipkits te weinig voorraden bevatten. Daarbij worden er analyses gemaakt van veelvoorkomende storingen en kapot gaande onderdelen.

Het dashboard bevat slimme technieken om zelf signalementen en waarschuwingen te genereren waardoor Smith-Europe snel actie kan ondernemen om storingen of problemen te voorkomen. 

Stephan Dorst
Meer weten over Online software?

Neem contact op met

Stephan Dorst
Projectmanager

Wat vindt de opdrachtgever?

De samenwerking met Floro ervaren wij als zeer prettig. Een partner die meedenkt over slimme ontwikkelingen en innovaties ten goede voor ons bedrijf. Met de inzet van het ontwikkelde dashboard hebben wij altijd een acuraat overzicht van shipkit content.

Andere cases waar wij trots op zijn

Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden