Waar we trots op zijn

Bekijk een greep uit ons recente werk

Realisatie CRM systeem

Smith Holland


Smith Holland schakelde Floro in om hun Shipkit Management te laten ondersteunen met online software. Het resultaat? Alle betrokken partijen kunnen vanuit een dashboard statussen van shipkits, kosten, statistieken en garanties bijhouden. Communicatie tussen het schip, Smith-Holland service center en de rederijen is nu volledig gestroomlijnd. 

Slim: omdat schepen niet altijd toegang hebben tot internet, maakte Floro een speciaal formaat voor technische assistentie (TA) verzoeken dat automatisch formulieren kan inlezen, welke later, zodra er verbinding is, in het online dashboard worden geĆ¼pload.

Technieken

Dashboard statistics

Behandelen klant verzoeken

Wat voor u?

Business to Business

Technische assitentie

Optimale webervaring
op verschillende apparaten


Weet u niet waar te beginnen?

Laat ons helpen
Binnenkort beschikbaar
 

Wij zijn nog hard bezig alle cases te schrijven. Deze case is helaas nog niet beschikbaar. Blijf op de hoogte van nieuwe cases door u in te schrijven voor de nieuwsbrief.