Online software

Floro digitaliseert uw bedrijfsprocessen op maat, altijd en overal beschikbaar

Wat zijn de voordelen van online software voor uw organisatie?

Het sleutelwoord is efficiëntie. Als klanten groeien, groeit ook de administratie en behoefte naar meer schaalbare mogelijkheden. Dit geldt voor elk bedrijf in elke branche. Extra mankracht lost het probleem tijdelijk op, maar niet de kern van het probleem. Geautomatiseerde, verbeterde en efficiëntere informatiestromen doen dit wel. Geen bedrijf is hetzelfde, maar de problematiek en de oplossing wel.  Bekijk onze cases voor eerder gerealiseerde oplossingen.

Floro is de geschikte partner voor het digitaliseren van uw bedrijfsprocessen

Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is om bedrijfsprocessen te digitaliseren, hier hebben wij zelf als internetbureau dagelijks mee te maken. Door (interne) systemen op een slimme en efficiënte wijze in te richten en met elkaar te koppelen, kunnen op een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke manier onnodige handelingen in uw organisatie voorkomen worden.

Floro analyseert de huidige en dagelijkse bedrijfsprocessen, softwarepakketten en waargenomen tekortkomingen. Zodat een op maat gemaakt plan gepresenteerd kan worden waarmee wij illustreren hoe verbetering voor uw organisatie behaald worden.

Werken in de trein, op kantoor of thuis?

Overal kunnen werken is en zou een belangrijke toegangsdeur voor uw organisatie moeten zijn. Floro maakt systemen en koppelingen op maat. De CRM-systemen die Floro realiseert maakt het voor werknemers eenvoudig om overal te werken. Bijvoorbeeld thuis, maar net zo goed bij een klant op locatie. Het kent meerdere voordelen voor zowel werkgever als werknemer om werknemers in de cloud te laten werken. 

Op maat gemaakt documenten of producten samenstellen

De meeste mensen kennen de productconfigurator van de automerken. Daar kan men in enkele stappen een eigen auto samenstellen. Dit kan natuurlijk in veel meer branches. Het is niet alleen een leuke tool voor (potentiële) klanten om het product samen te stellen, maar ook voor de verkoopmedewerkers. Waar een custom-offerte maken twee uur in beslag neemt kan het ook geautomatiseerd in enkele minuten! Dit is niet alleen goed voor de productiviteit, maar ook het foutpercentage neemt substantieel af. Uiteraard kan de cloudoplossing gekoppeld worden aan ieder willekeurig systeem.

Altijd inzicht in uw organisatie

Uw organisatie in één oogopslag visueel en up-to-date inzichtelijk op uw dashboard. Van verkoopcijfers tot beschikbare werknemers, alles is mogelijk. Wij zorgen dat de grote hoeveelheid digitale informatie gemakkelijk te benaderen is. Het koppelen van verschillende systemen aan dit dashboard is één van onze specialiteiten. Van social media tot salesfunnels, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Overzichtelijke online administratie, precies ingericht naar uw organisatie

Producten bijhouden in Access? Betalingsoverzichten in Excel? Productmutaties in een magazijn op een formulier? Dit zijn veelvoorkomende manieren van werken. Het is extreem foutgevoelig en veelal alleen beschikbaar op kantoor. Alles op één plek, dat is van deze tijd. Floro heeft ervaring met meerdere standaard oplossingen en kan deze naadloos integreren met de rest van uw organisatie. 

Wij hebben al meerdere organisatie geholpen met de transitie naar een online administratie. Met onze ervaring kunnen wij iedere administratie digitaliseren zonder dat u data verliest.

Creëer een gebruiksvriendelijke klantomgeving

De meeste klanten zijn al volledig gewend om digitaal te werken. Van het opvragen van complete dossiers tot enkele documenten, alles gebeurt digitaal. Wilt u uw klantomgeving naar een hoger niveau brengen, waar de klant centraal staat. Dan is de oude klantomgeving makkelijk over te zetten naar de nieuwe. Floro kan de overstap naar een nieuwe klantomgeving realiseren zonder het verlies van klantgegevens.

  • Exact
  • Mailchimp
  • Google Analytics
  • iDeal

Uitgelichte systemen

Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden