Support

Bekijk de meest gestelde vragen over talloze onderwerpen binnen ons CMS.

Wat kan Floro voor u betekenen?

Voor de implementatie van de AVG moeten een aantal stappen doorlopen worden. Het is momenteel niet mogelijk om dieper in te gaan op specifieke situaties/vragen van klanten. Het is belangrijk dat de klant ons een privacyverklaring aanlevert die wij op de website kunnen plaatsen. Als wij de privacyverklaring hebben ontvangen zijn de stappen als volgt:

  1. Aanpassen cookiemelding;
  2. Aanpassen configuratie Google Analytics;
  3. Toestemming privacyverklaring registeren bij (contact/inschrijf)formulieren;
  4. Verwerkersovereenkomst afsluiten.

Voor de verwerkersovereenkomst bieden wij 2 opties:

  • De SLA Uitgebreid waarbij uw meer service en support vanuit Floro ontvangt, ook met betrekking tot de AVG. Alle informatie over onze SLA kunt u hier vinden. Enkele voordelen van de SLA Uitgebreid zijn:
    • 24/7 ondersteuning vanuit Floro;
    • Beveiligingsrapportage;
    • Hogere back-up frequentie;
  • De verwerkersovereenkomst tussen beide partijen wordt overeengekomen, waarbij de eenmalige kosten in rekening worden gebracht voor het doorvoeren van de veranderingen. Eventuele toekomstige werkzaamheden met betrekking tot het verwerken, aanpassen of verwijderen van persoonsgegevens worden tegen regulier tarief achteraf gefactureerd. De klant is hierbij ook zelf verantwoordelijk om aan te geven wanneer Floro gegevens dient te verwijderen.

Welke ondersteuning biedt Floro nog meer?

Naast bovengenoemde punten kunnen wij u nog meer ondersteuning bieden voor het implementeren en uitvoeren van de Algemene Verordening Gegevensbescherming, echter zult u hier apart een afspraak voor moeten inplannen. Wij zijn niet in staat om specifieke gevallen telefonisch te bespreken.

Naar boven
Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden