Support

Bekijk de meest gestelde vragen over talloze onderwerpen binnen ons CMS.

Wat is een Service Level Agreement (SLA)?

Iedere klant bij ons heeft een Service Level Agreement, ook wel SLA genoemd. In de SLA staat beschreven wat u als klant kan verwachten van Floro op het gebied van Service en Support. De SLA bevat zodoende afspraken over back-ups, controles, rapportages, beschikbaarheid van onze support en eventuele verdere afspraken. Binnen de SLA worden websites, webshops en/of online softwareoplossingen van Floro aangeduid als 'applicatie'. U kunt de SLA vinden op de voorwaarden pagina.

Service Level Agreement (SLA) Basis Uitgebreid Maximaal
Beschikbaarheidsmonitoring
Dagelijkse back-up
Server updates
Hardware controle
Automatische veiligheid en integriteit controle
Beschikbaarheidsverstoring Kantooruren 24/7 24/7
Integriteitsverstoring Kantooruren 24/7 24/7
Werkingsverstoring Kantooruren Kantooruren 24/7
Spoedaanpassing Kantooruren Kantooruren 24/7
Meerdere back-ups
Off-site back-up
Beschikbaarheidsrapportage
Afwijkende serverconfiguratie
Versiebeheer van de broncode
Beveiligingsconfiguratie en beveiligingsfaciliteiten rapportage
Mogelijkheid tot vastleggen van afspraken omtrent de
verwerking van persoonsgegevens
Data opslag op twee verschillende systemen

Mocht u vragen hebben over uw huidige Service Level Agreement of deze willen aanpassen neem dan contact op met support@floro.nl.

Naar boven
Floro Webdevelopment B.V. KvK: 24409401 BTW: NL 821783981 B01 Voorwaarden